De identiteit van organisaties en merken ontrafelen. We krijgen er niet genoeg van. Al was het maar omdat we zien hoeveel winst opdrachtgevers met onze inzichten doen. Wie dicht bij zichzelf blijft, is op z’n sterkst. Onze analyses en adviezen gaan u helpen daar te komen.

We begonnen ooit als reclamebureau, nog steeds zichtbaar in onze evenknie: G2O Creators. Met ongewone nieuwsgierigheid begonnen we met het ontleden van organisaties, op zoek naar hun innerlijke parel. We merkten hoe vaak deze over het hoofd werd gezien, of eenvoudigweg niet benut werd. Het specialisme dat we hierin ontwikkelden, compleet met psychologische inzichten en eigen methodieken, leidde tot de oprichting van G2O Consultants. Onze diepste why is ‘inzicht geven in identiteit’.

Het onzichtbare stukje
Misschien wel de meest sturende kracht in uw organisatie, is het stukje identiteit dat u niet ziet. Het stukje waarvan u zich niet bewust bent, gelegen in persoonlijkheden en culturen. Dit is het stukje dat wij u kunnen laten zien. Dat maakt onze aanpak uniek en buitengewoon waardevol.

Filosofie
Wees uzelf. Benut uw innerlijke kracht. Groei vanuit uw wortels. Dat geldt voor u persoonlijk, maar ook voor uw organisatie of merk. Zoals wij het aanduiden: wees congruent. Ontwikkel wat u in u hebt, zodat binnen- en buitenkant overeenkomen.

Brillen
We maken bij onze analyse van organisatie- en persoonlijke identiteit gebruik van een unieke mix (deels in eigen huis ontwikkelde) theorieën en modellen. We houden er niet van om met één bijltje te hakken. Het is de combinatie van ‘brillen’ die tot de diepste inzichten leidt.

De belangrijkste op een rij:

  • Drijfveren van Lawrence, verder ontwikkeld door G2O Consultants tot 16 drijfverentypen en een drijfverentest
  • De persoonlijkheidtypen van het Enneagram
  • G2O kernprofiel, ontwikkeld op basis van psychoanalytische inzichten, inclusief test
  • De Transactionele Analyse
  • Organisatieoriëntaties en -culturen, gebaseerd op Cameron & Quinn
  • Golden Circles van Sinek
  • Self Determination Theory van Deci & Ryan
  • Stereotype content model (SCM) van Fiske e.a.
  • G2O Threefold Identity Model
  • Archetypen van Mark & Pearson, gebaseerd op Jung

 

 

Esther de Korte Brand Consultant
Rik van Riel Brand Consultancy Director
Anouk Streng Junior Brand Consultant
Gijs Huisman Founder
Ingeborg Deana Consultant
Jamie Mansveld Brandmanager
Stef van der Burg Content Marketeer
Kees van Holten Finance & Office Manager
Arja Huisman Partner
Hans Bartholomeus Brand Designer
Cindy Kansil Brand Designer
Thomas Teerink Brand Designer
Stefan Forsten Brandmanager
Sibel Keskin Intern Brand Design
Ralph Ten Voorde Intern Account Management
Joucke van Driesten Intern Account Management

Ons magazine. Eigen.

Gratis magazine

Benieuwd naar onze visie? Inspiratie opdoen? Meer weten over G2O Consultants? Vraag de Eigen aan!

Vraag 'm aan

Deze website gebruikt analytische cookies om bezoekersstatistieken bij te houden.

Accepteren