Wie houdt BVP een spiegel voor?

Pleun Pieter Goudriaan Directeur BVP

G2O koos voor een rake analyse

“De uitstraling die we in onze huisstijl en op de site hadden, raakte mijn hart niet. Hij paste niet bij ons, vertolkte niet wie we zijn.” Dus ging Pleun Pieter Goudriaan van BVP op zoek naar een partij die zijn bedrijf begreep. Aanvoelde. Die écht tot in de kern kon doordringen.

Pleun Pieter Goudriaan: “We hebben G2O Consultants gevraagd voor onze positionering. Zo kregen we te maken met consultant Rik van Riel. Dat waren mooie gesprekken, hij had zulke scherpe observaties en analyses. Er zijn gesprekken gevoerd met onze directie, medewerkers en onze klanten en er is een concurrentieonderzoek gedaan.” Met G2O Consultants leggen we zo het hele bedrijf bloot. BVP is een groothandel in verpakkingen met de meest uiteenlopende klanten. Hun grootste kernkwaliteit bleek hun immense meedenkkracht. BVP houdt altijd het overzicht, bekijkt zaken steevast vanuit de contact van de klant.

"

“De presentatie was een eyeopener: een 100% match. Nadat de positionering onthuld was, wilden we graag dat G2O Creators ermee aan de slag ging. Dat is ook een kunst. Zij moeten de inzichten concreet maken in de visuele communicatie. Ze hebben onze nieuwe huisstijl, logo en site ontwikkeld en we leggen nu de laatste hand aan onze nieuwe corporate brochure. Die deel ik straks vol trots uit. Die is helemaal BVP." - Pleun Pieter Goudriaan

"

Deze website gebruikt analytische cookies om bezoekersstatistieken bij te houden.

Accepteren