Een duidelijke koers voor BOOT

Kees Boot Directeur BOOT

Een duidelijke koers voor BOOT

"Er is nu één Boot-gevoel"

Het ingenieursbureau van Kees Boot kenmerkt zich door zijn mensgerichte aanpak: samenwerken als kernkwaliteit, zowel intern als extern. Dit heeft niet alleen geleid tot zeer betrokken medewerkers maar ook tot een ongekend aantal specialismen en diensten. Niet vreemd dan ook dat bij Kees de vraag rees: hoe kunnen we ondanks deze breedte toch zorgen voor uniformiteit in onze communicatie? Het liefst zag hij ons meteen aan de slag gaan met kleur, vorm en beeld. Maar hoe weet je wat de goede richting is? Het antwoord zat verborgen in de organisatie.

Kees Boot had een helder resultaat voor ogen: de markt duidelijk laten zien wie Boot is en wat ze allemaal doet. G2O consultants ging aan de slag met een grondig onderzoek naar de identiteit van dit ingenieursbureau. Al snel bleek hoe waardevol dit onderzoek was toen het gezamenlijke BOOT-gevoel kon worden geformuleerd. Zo werd via de positionering de complexiteit van het dienstportfolio opgelost. Er is nu één Boot-gevoel; waarbij individuele specialisten het gezicht zijn van een dienst met één grote Boot-familie achter zich. Maar de bewustwording van de identiteit betekende meer. Het geeft inmiddels ook sturing aan strategie, beleid en begroting. Het bewust worden en onder woorden kunnen brengen van de parel van je bedrijf. Dat is het startpunt voor elke strategische beslissing, groot of klein.

"

Het geeft een geruststellend gevoel om bewust te worden van de kracht die in je organisatie zit

"

We zijn benieuwd naar uw vraagstuk!

Of