Inzien wat het diepste karakter van je productmerk is

Johan Schuttert Commercieel directeur

Beslissende inzichten voor AR

Twee grote merken paardenvoer, Masters en Subli, allebei geproduceerd door AR. Wat is de beste merkportfolio? AR kwam er niet uit, en vroeg ons om advies. Onderzoeken en verslagen waren er genoeg, en voors en tegens ook. Maar waar wij naar op zoek gingen, was het diepste karakter van Masters, Subli én AR. Op basis van diepte-interviews en een online survey ontrafelden we de ziel van beide merken. Tot op drijfverenniveau.

De inzichten op dat niveau waren doorslaggevend voor de directie van AR. Ze onthulden de ware merkbetekenis, en maakten duidelijk wat de beste merkportfolio is voor AR. De strategie die we voorstelden, werd het uitgangspunt, en gezamenlijk kwamen we tot een plan voor de rebranding. Gaaf.

"

“G2O Consultants keek naar ons merkvraagstuk met kennis en diepgang. Maar ook met enthousiasme. Daardoor kwamen we tot een aanpak waar draagvlak voor was bij
alle betrokkenen.

"