Zo ervaren klanten onze inzichten

De vraagstukken waarbij we worden betrokken zijn divers. Soms helemaal gericht op een scherpe positionering of een sterk merk. Soms vooral intern gericht, bedoeld om de organisatie te versterken. In alle gevallen doen onze inzichten ertoe. Een paar klanten vatten hun ervaringen samen.

Van drie bedrijven één maken

Wel fuseren of niet fuseren, that’s the question. De drie bedrijven MBM, Concerned en Workflex zitten in hetzelfde gebouw en delen een aantal klanten. Maar ze delen ook heel veel niet. Fuseren lijkt een slimme zet. Lijkt.

Eric Molenberg Directeur MBM / Concerned / Workflex

Bekijk deze case

Het lijkt wel een jongensdroom voor Teamasters

Het lijkt wel een jongensdroom...Hij zag het 'beroemde' gat in de markt en dook erin. En ja hoor: binnenkort is zijn product te koop bij de grootste retailer van ons land.

Steven Kleinjan eigenaar Teamasters

Bekijk deze case

Een ijzersterk imago voor Plan Effect

U bent niet de enige bij wie reclame en positionering in drukke tijden minder aandacht krijgen. Marcel van der Ziel, directeur Plan Effect Systeemwanden, is een ambitieus mens. Plan Effect groeit voorspoedig, maar het werd wél tijd voor een update van hun profilering.

Marcel van der Ziel Directeur Plan Effect Systeemwanden

Bekijk deze case

Wie houdt BVP een spiegel voor?

De goede uitstraling creëren voor een bedrijf is geen truc. Geen kwestie een leuk kleurtje en lettertje kiezen en klaar is Kees. Er moet een brug zijn tussen identiteit en creatie. Die brug kan je alleen slaan als je die identiteit ziet en begrijpt.

Pleun Pieter Goudriaan Directeur BVP

Bekijk deze case

Een duidelijke koers voor BOOT

Het geeft een geruststellend gevoel om bewust te worden van de kracht die in je organisatie zit.

Kees Boot Directeur BOOT

Bekijk deze case

Ontdekken hoe de parel van je organisatie gaat schitteren

Karin en Robert Valk hadden een duidelijke ambitie. Een droom. Nóg meer retailketens laten profiteren van de krachtige omnichannel-oplossing van Valk Solutions.

Karin Valk Algemeen directeur

Bekijk deze case

Inzien wat het diepste karakter van je productmerk is

Twee grote merken paardenvoer, Masters en Subli, allebei geproduceerd door AR. Wat is de beste merkportfolio? AR kwam er niet uit, en vroeg ons om advies.

Johan Schuttert Commercieel directeur

Bekijk deze case

Inzien wat je eigen aandeel in de organisatiecultuur is

Het leek in eerste instantie vooral te gaan over marketing. Over positionering. Maar de keuze om eerst naar kernwaarden te kijken, veranderde de uitdaging voor het management van Bosch Beton.

Gert Bosch Directeur

Bekijk deze case

Ontdekken hoe verschillende karakters een identiteit vormen

Met z’n drieën waren ze van start gegaan. Verder als zelfstandige specialisten op het gebied van bedrijfsovernames en waarderingen. Maar drie mensen zijn nog niet zomaar één bedrijf. En daarom zijn wij gaan graven.

Remco Koudijs Partner

Bekijk deze case

Deze website gebruikt analytische cookies om bezoekersstatistieken bij te houden.

Accepteren