Zo ervaren klanten onze inzichten

De vraagstukken waarbij we worden betrokken zijn divers. Soms helemaal gericht op een scherpe positionering of een sterk merk. Soms vooral intern gericht, bedoeld om de organisatie te versterken. In alle gevallen doen onze inzichten ertoe. Een paar klanten vatten hun ervaringen samen.

Een duidelijke koers voor BOOT

Het geeft een geruststellend gevoel om bewust te worden van de kracht die in je organisatie zit.

Kees Boot Directeur BOOT

Bekijk deze case

Ontdekken hoe de parel van je organisatie gaat schitteren

Karin en Robert Valk hadden een duidelijke ambitie. Een droom. Nóg meer retailketens laten profiteren van de krachtige omnichannel-oplossing van Valk Solutions.

Karin Valk Algemeen directeur

Bekijk deze case

Inzien wat het diepste karakter van je productmerk is

Twee grote merken paardenvoer, Masters en Subli, allebei geproduceerd door AR. Wat is de beste merkportfolio? AR kwam er niet uit, en vroeg ons om advies.

Johan Schuttert Commercieel directeur

Bekijk deze case

Inzien wat je eigen aandeel in de organisatiecultuur is

Het leek in eerste instantie vooral te gaan over marketing. Over positionering. Maar de keuze om eerst naar kernwaarden te kijken, veranderde de uitdaging voor het management van Bosch Beton.

Gert Bosch Directeur

Bekijk deze case

Ontdekken hoe verschillende karakters een identiteit vormen

Met z’n drieën waren ze van start gegaan. Verder als zelfstandige specialisten op het gebied van bedrijfsovernames en waarderingen. Maar drie mensen zijn nog niet zomaar één bedrijf. En daarom zijn wij gaan graven.

Remco Koudijs Partner

Bekijk deze case

Begrijpen hoe de historie je organisatie vormde

De kernwaarden beter omschrijven. Dat was aanvankelijk de vraag van Lelie zorggroep. Maar wij ontdekten dat er voor sterke, effectieve kernwaarden meer nodig was dan een poëtische beschrijving.

Hendrik Jan van den Berg Lid Raad van Bestuur

Bekijk deze case

Ontdekken wat organisatie en markt verbindt

Grootse plannen heeft Forcare. Er is wereldwijd behoefte aan oplossingen waarmee zorgprofessionals patiëntgegevens uit kunnen wisselen. Internationale expansie én een andere marktbenadering in Nederland vroegen om een scherpe positionering.

Harm-Jan Wessels CEO Forcare

Bekijk deze case